FAQ – PRIVACY – COLLESHOP

FAQ

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

  • Bancontact/Mister cash
  • VISA

Kan ik ook zelf handmatig een overschrijving doen?

Dat is zeker mogelijk. Indien dit voor jou beter uit komt, mag je ook nog steeds een bestelling doen via mail. Je ontvangt dan de informatie voor de overschrijving

Ik kan niet betalen met de betaalmogelijkheden op de site, wat moet ik doen?

De kans bestaat dat de betalingsmethodes voor jou niet van toepassing zijn. Bv. wanneer je in Nederland woont. Stuur me een berichtje, dan kunnen we dit via een factuurtje met overschrijving regelen.

Kan ik mijn bestelling thuis ontvangen?

Om het zo duurzaam mogelijk te houden en de CO2 van de transport te beperken, wordt je pakje geleverd bij het dichtstbijzijnde post punt! Helaas is dit niet mogelijk wanneer je in Nederland woont. Daar wordt je pakje gewoon aan huis bezorgd. Voor zowel Nederland als België is het belangrijk je adres volledig op te geven, zodat het pakje toch dicht bij je huis geleverd kan worden.

Verzend je ook internationaal?

De pakjes worden voorlopig enkel in België en Nederland bezorgd.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Eén keer per week worden pakjes verzonden. Daardoor kan het maximum een week duren eer je jouw pakje ontvangt. Wil je het graag sneller? Dan kun je dit ook laten afhalen. Tijdens een verlofperiode kan het iets langer duren. Dan wordt je zeker verwittigd.

Ik heb aangeduid dat ik mijn pakje kom afhalen op een workshop. Wanneer kan ik dit doen?

Wanneer je binnenkort een workshop van mij zal bijwonen, kan je deze optie kiezen. Ik neem dan contact met je op en breng het nodige mee op de workshop waar we elkaar ontmoeten. Deze optie is ook handig wanneer je aanwezig bent op een workshop en ter plaatse een aankoop wil doen.

Ik wens geen onnodige verpakking

Mijn pakjes worden verzonden in gebruikte doosjes. Ik gebruik geen plastic. Het zou leuk zijn als jij het doosje ook een tweede leven geeft.

Kan ik ook betalen achteraf of bij het afhalen van mijn pakje?

Nee, de betaling moet afgehandeld zijn voor een bestelling is afgerond.

Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Indien je klachten hebt over je bestelling, mag je steeds binnen twee weken van ontvangst contact opnemen. Afhankelijk van de klacht worden afspraken gemaakt.

Kan ik een factuur krijgen van de bestelling?

-Dit kan zeker. Je ontvangt je factuur achteraf. Als je specifieke bedrijfsgegevens op de factuur wenst, bestel je beter via mail.

Kan ik ook het assortiment ergens bekijken?

Ik heb geen fysieke winkel, maar mijn spulletjes zijn te bezichtigen op verschillende evenementen of workshops. Daar ben je steeds welkom.

Privacybeleid

Ik hecht heel veel waarde aan de bescherming van je gegevens. Dit privacybeleid is voor alle klanten van mijn webshop, zowel toekomstige als huidige. In deze verklaring wil ik heldere informatie geven over hoe ik omga met jouw persoonlijke gegevens. Ik hou mij in elk geval aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening van Gegevensbescherming (GDPR).

Wat houdt dit in?

  • Ik verwerk je persoonsgegevens in overeenstemming met het doel waarvoor ze zijn verstrekt.
  • De verwerking van je persoonlijke gegevens is beperkt tot enkel de gegevens die minimaal nodig zijn om die doeleinden te bereiken.
  • Ik zal steeds je toestemming vragen als ik die nodig heb voor de verwerking van je persoonlijke gegevens.
  • Ik geef geen persoonlijke gegevens door aan andere partijen, of toch niet zonder uw toestemming.
  • Ik ben op de hoogte van jouw rechte omtrent je persoonsgegevens. Ik respecteer die dan ook.

Welke persoonsgegevens verwerk ik?

In het kader van een webshop verwerk ik gegevens die ik nodig heb om op te factureren. Indien je kiest voor verzending, verwerk ik ook het adres van die verzending.
Het kan voor natuurlijke personen gaan om bv. Je naam, voornaam, contactgegevens, … Ben je een bedrijf kan ik ook naar het BTW- of ondernemingsnummer vragen.

In het kader van een workshop verwerk ik de gegevens die ik nodig heb om te factureren, maar in sommige gevallen ook een aantal gegevens van deelnemers. Het kan gaan om adresgegevens, maar ook om een aantal diverse vragen die nodig zijn om mijn workshop ten volle te kunnen voorbereiden.

Heb je hier nog verdere vragen over?
Aarzal dan niet om contact met mij op te nemen.

 

Follow by Email
Instagram
Facebook
LinkedIn